Ο Σύλλογος Γονεών και Κηδεμόνων, αρωγός πάντα στις ανάγκες μας, δώρισε ένα τόνερ για το φωτοτυπικό του γραφείων των εκπαιδευτικών. Τους ευχαριστούμε θερμά .
Ο Σύλλογος Γονεών και Κηδεμόνων, αρωγός πάντα στις ανάγκες μας, δώρισε ένα τόνερ για το φωτοτυπικό του γραφείων των εκπαιδευτικών. Τους ευχαριστούμε θερμά .
Πρόσφατα Σχόλια