Η  Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, διοργάνωσε  εκδήλωση βράβευσης των σχολείων του Δικτύου «Οικολογικά Σχολεία», που  διεξήχθη  στο Αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη , το Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016  από τις 10.00 έως  τις 14.30. Στην εκδήλωση βραβεύτηκαν συνολικά  109 σχολικές μονάδες από όλη την Ελλάδα για την επιτυχημένη δράση τους στο δίκτυο. Ανάμεσα στα σχολεία που βραβεύτηκαν ήταν και το 1ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Σίνδου του Δήμου Δέλτα.

                 Στην εκδήλωση μαθητές, εκπρόσωποι των Περιβαλλοντικών Ομάδων και υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί  παρουσίασαν  τις  δράσεις  τους, μέσω δρώμενων ή κατασκευή αφίσας. Το σχολείο μας πήρε μέρος με κατασκευή αφίσας στην εκδήλωση που φιλοτέχνησαν μαθητές της Στ  τάξης.

                Στο τέλος της εκδήλωσης τα σχολεία που συμμετείχαν  επιτυχημένα περισσότερα από δύο χρόνια στο Δίκτυο, παρέλαβαν  τη Πράσινη Σημαία των Οικολογικών Σχολείων την οποία θα αναρτήσουν στο σχολείο τους. Εκπρόσωπος του σχολείου μας για την παραλαβή του βραβείου και της σημαίας ήταν ο Διευθυντής του κ. Μωυσής Τσιρίδης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

εμφάνιση