Ο Σύλλογος Γονεών και Κηδεμόνων, αρωγός πάντα στις ανάγκες μας, δώρισε ένα τόνερ για το φωτοτυπικό του γραφείων των εκπαιδευτικών. Τους ευχαριστούμε θερμά .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

εμφάνιση